جهيزيه سراي آباد جهيزيه سراي آباد .

جهيزيه سراي آباد

بهترين رنگ سرويس پلاستيك عروس كدام است؟

رنگ هاي پرطرفدار سرويس پلاستيك عروس كه خيلي بيشتر از بقيه رنگ ها طرفدار دارند و افراد زيادي آنها را مي پسندند و انتخاب مي كنند؛ شامل موارد طوسي, گلبه اي, سفيد, سرخ آبي, تيفاني و ليمويي مي شود. مجموعه هايپر جهاز با فروش آنلاين و با عرضه سرويس هاي جهيزيه عروس, در مدل ها و رنگ هاي مختلف و متنوع توانسته اين مشكل را براي شما سروران گرامي تا حد زيادي برطرف نمايد تا شما عزيزان بتوانيد سرويس هاي پلاستيك 85 پارچه , سرويس جهيزيه 70 پارچه و 58 پارچه را به راحتي با قيمتي بسيار مناسب تهيه نماييد.
بعضي از نو عروسان هنگام خريد سرويس هاي پلاستيك حساسيت بيشتري از خود نشان مي دهند, انتخاب رنگ مناسب براي اقلام پلاستيك يكي از نكات است كه اگر به درستي گلچين شوند زيبايي دوچنداني به محيط خانه شما مي دهد. امثال اين سرويس پلاستيك 58 پارچه و... از رنگ ها و تعداد پارچه هاي محدودي برخوردار هستند و به همين صورت هر شركتي رنگ هاي مخصوص خود را طراحي و توليد مي كنند, مانند شركت هوم كت كه معمولا معروف ترين محصول خود را با عنوان سرويس پلاستيك 58 پارچه با رنگ هاي صورتي, آبي, سبز پاستيلي, طوسي, سفيد و گلبه اي بيشتر توليد مي كنند.
تمام سرويس پلاستيك هاي موجود در بازار به دو صورت مات و براق طراحي و توليد مي شوند كه شما با توجه به سليقه و دكوراسيون و طراحي منزل خود نسبت به تهيه هر كدام از اين سرويس هاي جهيزيه اقدام مي كنيد.
يكي از نكاتي كه هنگام انتخاب رنگ سرويس پلاستيك بايد مورد توجه قرار دهيد اين است كه آيا از اين اقلام در داخل خانه استفاده مي كنيد يا براي گردش و سفر خريداري مي شوند, معمولا براي سفر و تفريح از رنگ هاي مات بيشتر مورد استفاده قرار مي گير ند, همچنين از برند هايي بايد خريداري كنيد تا ماندگاري بيشتري در سفرهاي شما داشته باشند.
نحوه ارسال سرويس هاي عروس به صورتي است كه تمامي محصولات مورد نياز شما را از طريق باربري به سراسر كشور ارسال مي شود.

سرويس پلاستيك عروس شامل چيست؟

سرويس پلاستيك براي جهيزيه شامل محصولات و ابزارهاي متنوعي است كه ست كامل آنها امروزه در انواع مدل هاي مختلف با طرح هايي زيبا و جذاب در بازار داخلي و در فروشگاه هاي اينترنتي لوازم آشپزخانه ارزان به وفور وجود دارند, و مي توان به راحتي آن را تهيه نمود. تصاويراقلام اين سرويس هاي پلاستيكي در سايت اينترنتي هاي هايپر جهار موجود است.
اقلام پلاستيك جهيزيه عروس، شامل وسايل واجب و ضروري لوازم آشپزخانه مي باشد كه در گذشته به دليل پايين بودن تورم و آپديت شدن دير به دير وسايل خانه و آشپزخانه خانواده ها در سالهاي قبل از ازدواج دخترشان سعي در تهيه و خريد لوازم مورد نياز براي جهيزيه دختر خود بودند، اما امروزه به دليل تغييرات سريع و گسترده و پيشرفت هر روزه د رانواع و اقلام وسايل خانه و آشپزخانه، خانواده عروس و داماد ترجيح مي دهند كه در مدت زمان نزديك به جشن عروسي اقدام به تهيه و خريداري سرويس هاي جهيزيه نمايند.
در ادامه اين مقاله شما عزيزان را دعوت مي كنيم تا با نمونه هايي از اقلام سرويس پلاستيك جهيزيه آشنا شويد, توجه داشته باشيد كه در هنگام انتخاب و خريداري اين وسايل علاوه بر زيبايي به كيفيت و دوام بالاي اين كالاها نيز توجه فرماييد.
در ضمن اين نكته را بايد يادآور شويم كه تمام اين اقلامي كه در ذيل آمده قابل شستشو است.
يك عدد غلاف سيخ
يك عدد شال آويز
شش عدد رخت آويز
دو ست جارو و خاك انداز
يك عدد كف شوي دو تكه
يك عدد سبد گيره به همراه ۲۰ گيره
دو عدد قيف در دو سايز
يك عدد رخت آويز پشت دري
دو عدد ظرف فريزري
سه عدد سرويس فريزري شش پارچه
يك ست برنج شوي سه پارچه
يك عدد جا اسكاچ
يك عدد آبميوه گيري
يك عدد پارچ درب دار
يك عدد جا قاشقي دو طبقه
ك عدد جا شيري
شش عدد سبد سبزي و نان
دو سري ست آبكش به اضافه دو عدد آبكش ابعاد بزرگ
يك عدد سبد ميوه ي پايه استيل
يك عدد جاروي فرشي
يك سرويس كاسه گرد
يك عدد صافي سينك
يك عدد تخته گوشت
يك عدد جعبه لوازم خياطي
يك ست لگن حمام
يك ست جاي نان درب دار
برس شستشوي ميوه
سطل رخت درب دار بلند
يك عدد سبد پيك نيك درب دار
يك عدد جا پودر شوينده
يك عدد صندلي حمام
يك ست سطل زباله به اضافه يك عدد برس
يك عدد سطل حمام


برچسب: سرويس پلاستيك جهيزيه عروس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۴:۵۸ توسط:داداشي موضوع: نظرات (0)